Saturday, June 25, 2011

my BIG day.....~

Assalamualaikum..

hye suma!! huhuuuu..baru sekarang nak ada masa nak update blog..adoiyaiiiii! banyak dah yg ku tinggalkan...huhu. Entry petang ni..aku nak update pasal "my BIG day" a.k.a my Convocation ceremony...hihii. Untuk pengetahuan semua,aku konvo taun lepas 2010,2nd december..hahahaa baru nak update arini??? sekarang dah bulan 6 taun 2011..huahuahua...:D
Back to basic, cita pasal my big day neh...ermmm aku tersangat2 la happy gila sebab akhirnya aku dapat menamatkan pengajian diploma ku dlm jurusan 'Pentadbiran Awam'selama 3 taun di UiTM Cawangan Sabah dengan jayanya..UiTM dihatiku!! :)hihihiii..

Majlis konvokesyen kali ini diadakan di UiTM Malaysia..Uitm Malaysia???hehe..maksud dia UiTM Shah Alam ler tuhhh...memandangkan UiTM Shah Alam adalah kampus induk bagi segala UiTM yang ada di Malaysia ni..so.kitorang yg study kat UiTM Cawangan Sabah kena la datang kat UiTM Shah Alam ni utk diraikan...hehehe. banyak ketawa lak aku...hahahaha. bukan apa, time tengah2 tulis entry ni,mood sangat la happy..ntah kenapa..tak tau??!!erkkkkk...hihihiiii.

Haaa malas nak story panjang2..korang tengok la picture2 yg ada kat bawah ni...kenangan yang sangat manis  dlm hidup aku...:)) peace!


yehhhh....hahahaaa...


with my beloved dad and mum!!


No comments: