Thursday, October 7, 2010

Q & A




Do you like pepsi or coke?

~ i prefer coke........sedap! :))

hari ni ko ada menonton movie?
~ yupp...aku tengok piranha....fuhhh gilaaa......

What role would you play in horror movie?
~ saya mau jadi vampire..............

Who is your favorite cartoon character?
~ Cuddles ( Happy Tree Friend )

I am happy when i........
~ when i see your smile :) imy so muchhh

Lagu apa yang ko dengar sekarang?
~ Can't take my eyes of u ( MUSE )

If you could meet any celebrity, who would it be?
~ Jessica Alba..i totally like her !! :))

New York or New Zealand?
~ New Zealand

Were you Micheal Jackson fan?
~ nope...tapi lagu-lagu nya aku suka la :)

Jika anda dapat jodoh orang semenanjung, apa kata anda?
~its okay with me..yang penting itu cinta..HAHA :P

Fastfood apa ko paling suka??
~semestinya...McD...im lovin it !

Tulis pakai tangan kanan or kiri?
~ kanan....coz im not cacat to use kiri..haha kidding :))

Pernah jadi repeaters?
~of cozz...hahaha. terlalu "bijak"


Sepa yang ko rindu saat ini?
~ someone in my heart...sesungguhnya aku sangat merindui dia. errghh! tapi mungkin dia tak rindu aku..huhu sedi...):


Brand ko paling minat?
~ ROXY


Favourite Band?
~MUSE,My Chemical Romance,Greenday,All American Reject,Red Jumpsuit Apparatus


BFF?
~ Piyangka, Wana, Riby, iLy, Leng, Fasha, Diok, Kasze, Leezy


Color apa ko paling sukak di dunia? nyatakan sebab?
~Putih & Hitam
aku memang suka warna putih......dari aku kecik lagi...banyak2 warna, putih jugak la jadi pilihanku. Then, partner nya hitam..pun aku suka! sebab ermmm look gojess.....kehkeh












No comments: