Tuesday, October 5, 2010

saya mau sekolah ):

Assalamualaikum & salam sejahtera kepada semua pelawat a.k.a pengunjung blog saya.......:))

Malam ni..sungguh indah sekali..bukak facebook, tenampak la gambar-gambar all of my fwen yg sedang seronok mengikuti pelajaran diorang disana..ada gambar ke pulau, gambar dinner dan sebagainya. Pastu, tengok gik post2 diorang diskus pasal assignment..kuiz..test..exam..ouhh sgt menyentuh perasaanku! Sesungguhnya aku sangat merindui untuk kembali ke sekolah..buat assignment...presentation..kuiz test & sebagainya...tapi apakan daya..sekarang aku jadi penghuni rumah sepenuh masa...hii~  Next disember,waiting for my convocation ceremony di UiTM Shah Alam. can't wait !! :)) mungkin sekarang adalah masanya untuk aku berehat secukup2nya..dan kepala otak aku belum bole terima pelajaran! Tapi sekarang aku semangat suda mau menyambungkan pelajaran ku ke peringkat ijazah sarjana muda sains pentadbiran & pengajian polisi atau pendek katanya dikenali sebagai BASc (Bachelor in administration science). Sebelum ni, ak amik kursus diploma Pentadbiran awam selama 3 tahun d UiTM Sabah...UiTM dihatiku...sgt sesuai dengan lagu tema kami itu yg tajuknya "UiTM dihatiku". ouhhhh sesungguhnya aku sangat merindui UiTM !!! Tepaksa la masok Uitm bulan julai tahun depan..adehh sedihnya! sebab? aku telupa isi application untuk pengambilan bulan disember ni. Adoiyaiii!~ keja gilakk oo begini..kalo kawanku c wana tau, mati akuu..mesti dia kecewa..sebab dia yg balik2 kasi ingat aku isi tu uitm..tapi telupa jak aku..wuwuwu. SORRY my dear friend !! its okay...next year bulan 7 kita jumpa ehh..insyaAllah ada suda aku tu..kalo umur ku masi panjang..:)

Sila melihat foto-foto di bawah (foto kenangan semasa di UiTM) :

abis exam paper LAW : semangat menjawab :)
tunggu bas...( muka skema2 lagi ) ahaha

baru abis class..terus begambar. hihi


No comments: