Sunday, July 18, 2010

Assalamualaikum...

yeahhh..akhirnya tercipta gak blog ku ni...walupun d buat dlm masa yg singkat tp sempat jugak la aku coretkan sepatah dua kata utk pembukaan blog ku ni..hehe..kalo di tengok2 yaa mmg blum byk lagi yg aku share kan dlm blog ku ni...gambar pun blum di simpan..almaklum la budak baru belajar..kalo salah tolong tunjukkan..aku buat blog ni sebab ermmm memang lama suda mo buat tp ndak da masa kan..baru la ni aku ada masa..kiranya blog ni mcm diari jugak la tp moden punya suda..ndak paya tulis2 lagi dlm buku...kira kita bole luahkan apa yg terbuku d hati dan luahkan apa2 jak yg terlintas d fikiran...bagus jugak yaa....hihi. aduii..mcm buat ucapan plak aku ni..just sekadar mo share kegembiraan ku menghasilkan blog yg tidak seberapa ni baa..hihi. 1st mmg la kan...blum ada apa2 nya lagi...next level aku akan upgrade la ni blog aku....tunggu......................:)

No comments: