Monday, July 19, 2010

myLUNCH

arini lunch ku makan nasi goreng ayam salad...perrgghhh sedap !! banyak lagi mayonis nya...adududu nyaman...kenyang aku oo..hihi. tp aku makan d opis ja..sebab malas mo turun makan..kalo opis d ground floor td bole jugak kuar..ini d tingkat 3..malas mo kuar masuk lif..nanti tejumpa lagi sma org2 ndak bekenaan..hihi. Lagipun,kawan2 ku dcni membawa bekal...jarang sekali diorng mkn d luar..bagus jugak save bajet baa org bilang..

abis suda makan ni naa ndak tau apa mo dbuat suda..mo sambung keja,borang blum ada..kalo ada aku start suda menulis data2 d dlm borang ni..tp borang tgh d print skrg..jadi tunggu la..sementara menunggu ni jadi aku buka blog dulu la..manatau ada yg mo d share sesuatu...hehe.

sekarang ni d opis tinggal aku sama c hani jak...kak seri n kak nani kuar jap g bayar bil..c leni lak g tingkat paling atas tingkat 8 menunaikan solat zohor...jadi tinggal la kmi bedua dcni menjaga paspot...takut ada org luar masuk kan..yala barang2 berharga ni kami jaga..kalo ilang abis la....bole2 kena pecat nti oleh boss..huhuhu. dari pagi smpai la mo lunch tadi,aku dpt siapkan 102 paspot suda...alhamdulillah...sebab masuk petang nti aku bole besenang2 suda..tepat jam4 aku suda berenti m'key in..pastu jam5 balekk keja...aduhhh best nya...paling ku tunggu la saat itu.....penat kok...

No comments: