Monday, July 19, 2010

girls day out





inilah kami....hehe. Go to Tanjung aru beach...syiokkk ehh..thanxx to leezy coz amik kami d IP naik keta honda nya..sampai d beach,cuaca agak mendung jugak la di sertakan dengan angin yg kuat tp belum lagi hujan..ombak pun kuat oo..tu la ni mcm mo beterbangan suma nya..begambar pun ndak pokus org bilang..hehe. tp apa-apa pun syiokk baa...pas begambar2,kami stay2 lagi mkn abc...ada mcm2 abc..abc buah,abc aiskrim...memang nyaman la di makan seswai betul sama keadaan cuaca tym tu...berangin2 lagi...adududu...

Byk kali suda aku ke tanjung aru ni...dgn kawan,family n sama someone....hehe. arrrghhhh...teringat2...ni la ku malas ni...nahh aku ndak da idea suda mo stori pasal tanjung aru ni..mati akal aku..mungkin gara2 aku baru abis makan malam td..telampau sedapp baa sup tulang mama ku masak...smpai blank kepala otak ku mo bepikir...hahaha. apa2 pun,menu malam ni mmg sedap...kenyang aku...mekasehh mak....LOP U :)

No comments: